Saturday, December 3, 2011

nak kongsi! nak kongsi!

Ni pasal aq....
nak caya x nak caya tu belakang kire...
:)))
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

n0.1 adalah org lahir pd 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan...
dan n0. 8 adalah org lahir pd 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan...

Thursday, December 1, 2011

somthing i wanna share....

  • A real man doesn't love a million girls, he loves one girl in million ways
  • Life is Like a Book..:)
  • A friend is one who believe in you when you have ceased to believe in yourself...
  • Take life with a grain of salt, a slice of lime, and a shot of tequila...
  • Life is a song and Love is the lyrics...
  • WHEN girl is in love, you can see it in her smile. WHEN guy is in love, you can see it in his eyes.
  • If you can drean it, you can do it...
  • GIRLS eat CHOCOLATE to forgetthe bittness of the guy... BOYS drink BEER to forget the sweetness of the girl. 

Panahan Najwa Latif... oUWh...


Cikgu:selamat berkenalan....
Murid baru:kite Berkenalan hanya dalam laman muka buku....
Cikgu:sat gi cikgu hantar kau dekat guru besar baru tau...
Murid baru:Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu ooohh uwouwo
Cikgu:aku sakit hati dah ni
... Murid baru:hati ku rasa sesuatu
Cikgu:cikgu kan kata dah nak hantar kamu dekat guru besar
Murid baru:dan pabila kau kata kau mau jumpa aku
Cikgu:sudah! tolong diam!
Murid baru:ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju huwoohuwoho
Cikgu:bdk ni mmg nk kena buku lima ngan aq ni!
Murid baru:itulah cinta yg satu..cinta di buku lima..
Cikgu:(?) (!) Bingung..
HAHA !

Wednesday, November 30, 2011

Muhammad Aizuddin Bin Anuar...

Muhammad Aizuddin Bin Anuar
a.k.a.
AizDean..
Aizdean (Master's in Electronic Engineering)
a powerful singer with perfect english and sense of rhythm.
From the hard core rhythm of the R&B,
to the heart-warming type of ballads for the japanese,
the stage that he step upon mesmerizes everyone interweaving both english and japanese.
Non stop offer from all part of tokyo whether its a live house or club.
Starting to take the stage from the end of 2008,
he has done 200 gigs.
He also endorsed by Japanese Malaysia Association (JMA)
and Tourism Malaysia.
Archivements
1) 30,000 download I need you baby
2) Nippon Broadcast Best New Comer





i'm proud to have a malaysian
be an J-pop artist..
lurve u AizDean...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...