Monday, December 12, 2011

Tau jenis boys melalui handphone


Percaya tak kalu syida cakap...
kite boleh tau boys tu
dgn lebih mendalam
dengan hanya tau hp ape yg dia pakai..
percaya tak?? percaya tak???
percayalah... = ='

banyak sebenarnya,,,
tp hari ni syida nak citer pasal
boys yang pakai hp
TOUCHSCREEN


Boys yg mengemari hp model
touchscreen
adalah type kwn yang
perfectionist.
Senang ckp boys ni kalu buat satu perkara
selalu dyer wat dengan teratur,
begitu juga dengan barang kesayangan dyer.
Wajah tersusun rapi.
Lihat je bilik tidur dyer, begitu teratur...

Biarpun mungkin korang rasa tertekan
dengan kawan sebegini,
sentiasa inginkan kesempurnaan,
namun dalam bab cinta,
diorang ni tergolong dalam golongan
yang romantik dan akan
mengangkatkat pasangannya ke darjat yang paling tinggi.
Jika korang terpilih jadi GF,
bertapa bertuahnya badan
kerana korang
akan dilayan seperti
puteri raja...


HOW TO GET HIM?

Buat korang yg ingin n'kwn ngan orang
yang type mcm gini
harus lebih teliti
dan mengambil berat soal penampilan...
Tak boleh selekeh!
Sebaliknya kene sentisa rapi n kemas.

Selain itu, kalu nak tackle hati boys yg
gemar gadget touch screen ni,
you all mestilah menjadi seorg yg
lebih feminin...

Laen kali
syida cter pasal phone lain pulak...

Samsung Galaxy SII

Sunday, December 11, 2011

Newborn

 
 
 
Alhamdulillah.... lastly dapat gak update
blog ni sepuas hati...
adeq org ader tanye...
why pink?
:D
org jawab pink warnanya lembut...
tenang kalu tengok..
ahahah..
tembak je tu..
dah tu je yg terlintas kat kepale ni...
 
org nak ucapkan ribuan terima kasih kepada
Cik Lyssa
tutorial akak mmg berkesan..
thanks...
 
spe nak gi test tutorial Kak Lyssa 'klik sini'
 
 

Saturday, December 3, 2011

nak kongsi! nak kongsi!

Ni pasal aq....
nak caya x nak caya tu belakang kire...
:)))
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.

n0.1 adalah org lahir pd 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb dalam mana-mana bulan...
dan n0. 8 adalah org lahir pd 8Hb, 17Hb, 26Hb dalam mana-mana bulan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...