Monday, December 26, 2011

My lovely Ingenierie 4...



Erm..
Er...
CAK!

hahahahaXD
comel x? comel x?
gedik je bunyinye :p

Hari ni teringin nak
post gamba2
bdax2 dorm la pulak
my lovely INGENIRIE 4

 
I love them
My lovely inge 4
 

I love them damn much..
hua...
korang memang bez la...
tdo sme2... study sme...
makan sme.. gosip2 sme..
ahahahha... great memory 2011..
congratulation tu our exellent result in PMR thiz year...
creadit to:
~ Syaza..toink2
~ Anna.. meow2
~ Memey..blub2
~ Wana..chip2







Akak fiver 2010..
rindu korang
gilak2,,,
korang mmg happening giler..
gambar 2011..
fivers nye,,
x upload lagi la..
sorry ye fivers 2011..
=)
thiz picture--
from left:
kak.eila_kak.azwa_
kak.mass_kak.sarah

 

Board Inge 4...
mmg great la...
tengok tu.. banyak bintang...
love.love.love.
=))
comey kan board nye..
bersengkang mata tau nak buat
creadit to: allz ingenierie 4 members..
~board yg cantik~

in thiz picture:
~Syaza.. wear specs..
~ Si comel yul... nme dyer Nurul Syahirah la..








Some story about us...
stay dalam dorm ingenierie 4 yg mmg happening...
sebut pasal inge 4 teringat dorm sebelah..
Inge 3 yg bahagia..
like sangat2 member2 dyer.. lagi2 Azreen, Fasha, Ayan n Jieha..
hahahaha
erm... dorm ni.. kat aras 3... Desa As-Sakinnah.. SM Sains Sultan Iskandar...
huhuhu.. dah mcm ape plak...
whatever la...
dah x ader idea dah...


*********
end my post :p
*********




Saturday, December 24, 2011

Nukilan dari seseorang...


Ohayo!
Hye n bla. bla. bla.
 macam2 da syida ni :))
 tengah2 syok berfb
tibe2
 kotak mesej yg kat fb
tu pop up tanda ada satu mesej masok
erm.. ape lagi
syida bukak la...
hehehe dapat mesej dari seseorg la...
 
nak tau sape?
jeng. jeng. jeng.
dr seorang akak ni la~
dia bagi mesej yang sangat berguna
thanks to her..
 
Ni yang syida nak kongsi ni..
kalu mesej ni tak sampai kat semua
kat sorang duorang pun jadilah
hehehe
 
Adikku, sesungguhnya kejadianmu terlalu indah tercipta drpada tulang rusuk Adam 
yang bengkok untuk dilindungi dan disayangi, bukannya diciptakan daripada kepala
untuk disanjung dan dipuja, bukan pula diciptakan daripada kaki untuk dipijak dan
dijadikan hamba sahaya.
 Lantaran daripada keindahan ciptaanmu itu, kau umpama sekuntum bunga yang mana
harum aromamu bisa menarik perhatian sang kumbang untuk mendekatimu. adakah
semudah itu kau ingin menyerah diri pada sang kumbang?
 
 Renungkanlah pada keindahan bunga mawar yang unggul terjaga
berpagarkan durisebagai bentengnya.
Dari kejauhan keharumannya mencuri perhatian. 
Kilauan warnanya yang memancar indah menjadi tarikan.
Namun, lantaran pagaran duri yang berbisa itu,
sang kumbang tertunduk kagum terhadap keindahan yang terjaga hinggakan
ia berfikir beberapa kali sebelum mendekatinya.
 Adikku, akuilah hakikat kejadian dirimu yang menjadi pelemah keimanan lelaki.Seandainya pakaian malu kau tinggalkan daripada tubuhmu dan perbatasan aurat kau
pandang sebarangan, jadilah dirimu hanya sekuntum bunga yang indah tapi sayang
tidak berduri.
Kau tidak layak lagi dimahkotakan sebagai si mawar berduri.
Sesungguhnya Utusan Allah ada mengatakan tentang bahaya dirimu.
" Tidak ada fitnah yang lebih besar setelah wafatku
selain daripada fitnah yang berpunca daripada wanita"
Adakah kau mahu menjadi penyebab terhadap terhumbanya lelaki ke neraka?
 Ingatlah duhai adikku sayang, Ingatlah bahawa ciri-ciri seorang wanita solehah
ialah dia tidak melihat lelaki dan lelaki tidak melihat kepadanya
kecuali atas urusan yang diizinkan.
Sesuatu yang tertutup itu lebih indah dan berharga
 jika dibandingkan dengan sesuatu yang terdedah.
Yang tertutup itu indah!.
alangkah baiknya jika kau memelihara keindahan dirimu
sebagai hadiah yang kudus, suci, mahal dan berharga
buat kumbang terpilih yang telah dijanjikan Allah buatmu.


 Indahnya hidup ini andai melayarinya dengan bernaungkan keredaan Allah, bertunjangkan ilmu dan kebenaran, bersulam akhlak penuh menawan.
Sesungguhnya, wanita solehah menjadi idaman setiap insan soleh bernama Adam.


~Untuk ingatan diri sendiri juga~
 
From HIM we came, and to HIM we will return.
Subhanallah.

Thursday, December 22, 2011

yea!!! Finally result keluar...



Hip hip Hooray!!
Lastly.. penanti akhirnye tamat juga
Result PMR dah kuar...
huhuhu...
akhirnye terjawab segalanya
Aq bangun awal pg td


happy day la jwpnye semalam...
dpt yang sedeynye aq sampai skola
pukul 12:45p.m.
x dapat jumpe kawan2...
counter pun dah tutup...
orang laen amek result duduk atas kerusi...
ada meja..
tp aq..
amek result kat tangga...
tp x pe la...
hajat tercapai...
bersyukur sangat..
 
*selepas
(doa+usaha+ikhtiar+tawakal)
hajat tercapai..*
 
now 9A is mine...
syukur...syukur...
 
cayalah extrovert,,,
51 straight A...
near miss pun ramai...
pointer pun dah nak sampai
target..
1.11...
x dpt 1.09 pun x pe lah...
go extrovert go...
korang mmg lincah n peramah la
sayang extrovert09-11...
muahxxx
tanpa korang spe la
aq hari ni...
 


I EXTROVERT

Saturday, December 17, 2011

somthing about lov4-David Archuleta


Here we come SOMTHING ABOUT LOVE- DAVID ARCHULETA.


Every night it’s all the same
You’re frozen by the phone
You’ll wait, something’s changed
You blame yourself every day
You’d do it again

There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh
It sets you free

There’s something ‘bout love
That tears you up
Whoa oh oh oh
You still believe
When the world falls down like the rain
It’ll bring you to your knees
There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh..
But don’t give up
There’s something ‘bout love

When you were young
Scared of the night
Waiting for love to come along
And make it right
Your day will come, the past is gone
So take your time
And live and let live


There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh
It sets you free

There’s something ‘bout love
That tears you up
Whoa oh oh oh
You still believe
When the world falls down like the rain
It’ll bring you to your knees
There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh..
But don’t give up
There’s something ‘bout love

Don’t fight
Don’t hide
Those stars in your eye (in your eyes)
Let em’ shine tonight
Let em’ shine tonight

Hang on
Hang in
For the ride of your life
It’s gonna be alright
Hold on tight

There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh

There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh
It sets you free

There’s something ‘bout love
That tears you up
Whoa oh oh oh
You still believe
When the world falls down like the rain
It’ll bring you to your knees
There’s something ‘bout love
That breaks your heart
Whoa oh oh oh..
But don’t give up
There’s something ‘bout love

Whoa oh oh oh
Set’s you free
There’s something ‘bout love
You still believe
When the world falls down like the rain





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...